Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

σουβέρ με ιδεόγραμμα aikido how to do it_DIY instuctions for felt aikido kanji souver

Την προηγούμενη εβδομάδα, είχαμε camp στο dojo της μεταμόρφωσης http://www.aikidomushindokan.gr με 2 πολύ μεγάλους δασκάλους. Δυστυχώς λόγο της προχωριμένης μου εγκυμοσύνης δεν μπορούσα να κάνω προπόνηση, αλλα τουλάχιστον είχα την ευκαιρία να τους παρακολουθήσω. Η θετική τους ενέργεια ήταν απίστευτη! Τον sensei Silenius τον ξέραμε και κάθε φορά που έρχετε του φτιάχνω κάτι, μιας και είναι και αυτός καλλιτέχνης και θέλω να βλέπει το πως με βοηθάει κάθε φορά στη δουλειά μου η προπόνηση στο aikido. Κάθε φορά είναι μια πρόκληση το να φτίαξω κάτι γι αυτόν! Αποφάσισα λοιπόν να του φτιάξω σουβερ με το aikido. Φυσικά το ίδιο δώρο πήρε και ο sensei Kari Tamminen ο οποίος έκανε φοβερό μάθημα με μαχαίρι! Με έκανε να συμπαθήσω λίγο το tanto!
Νομίζω οτι τους άρεσε το δωράκι μου.
  Παρακάτω έχω και τις οδηγίες για το πως να το κάνετε.



  • Κόβουμε ένα χαρτί στη διάσταση που επιθυμούμε. Εγώ τα έκανα 10Χ10 εκ.

  •   Ζωγραφίζουμε το σχέδιο που θέλουμε ή αν δεν είμαστε πολύ καλοι στη ζωγραφική, μπορούμε να βρούμε ένα σχέδιο στο internet και να το τυπώσουμε. Όσο πιο απλό, τόσο το καλύτερο.
  • Κόβουμε το σχέδιο προσεχτικά.

  •  κόβουμε την τσόχα μας σε διπλάσιο μήκος αν είναι λεπτή σαν τη δικιά μου, ετσι ώστε να αποκτήσει έξτρα πάχος.
  •  Ράβουμε την τσόχα μας διπλωμένη στα δύο, είτε στη μηχανή είτε στο χέρι. Εγώ το έκανα στη μηχανή για πιο εύκολο και γρήγορο αποτέλεσμα.
  • Βάζουμε το κομμένο κομμάτι του σχεδίου μας πάνω σε ένα άλλο χρώμα τσόχας (όποιο μας αρέσει, αρκεί να κάνει αντίθεση) και το ξεπατικώνουμε.
  • Κόβουμε το σχεδιάκι μας απο τσόχα και το τοποθετούμε πάνω στο τετράγωνο κομμάτι τσόχας με καρφίτσες για να μην μας φύγει.
  • Ράβουμε στο χέρι τα κομμάτια με ένα άλλο χρώμα κλοστής και αυτό είναι το αποτέλεσμα!

Thank you for the great seminar!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.