Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Κεραλοιφή on the go , οι πρώτες βοήθειες στην τσάντα μας_ first aid beeswax in recycled bottle caps case

Εδώ και λίγο καιρό φτιάχνω κεραλοιφές .Μου άρεσε πολύ η υφή της και φυσικά το χρησιμοποιώ και στη Ναυσικά. Είναι μόνο κερί μέλισσας και λαδάκι (εντάξει και αιθέρια έλαια .. χαχαχα)
και αυτό την κάνει κατάλληλη για τα πάντα και για παντού (μια θεία μου από το Βόλο που έφτιαχνε αλοιφές έλεγε για πάσα νόσο και μπιιιιπ!!! και είχε δίκιο).
Και επειδή όλα υπάρχουν στο DNA μας και απλά περιμένουν να ανακαλυφθούν, να σημειώσω ότι και ότι εκτώς απο αυτή τη θεία που ήταν από το σόι του μπαμπά μου,το πατρικό της μαμάς μου υποδηλώνει μαντζούνια και γιατρικά...
Το καινούριο μου κερί λοιπόν είναι ακόμη πιο αρωματικό και έκανε τις κεραλοιφές τούρμπο!!!
Επειδή όμως έχουμε και κορίτσια και θέλουν όλη την ώρα να βάζουν κραγιόν και να βάφουν τα νύχια τους (φυσικά και δεν θα της αφήσω να από τα 3 1\2) είχα αυτή τη φοβερή ιδέα:

  • βρήκα χρήση για τα ατελείωτα καπάκια που έχω μαζέψει και
  • να καλύψω αυτή την έμφυτη ανάγκη της κόρης μου.
  • να έχω κάτι στην τσάντα μου για έκτακτη ανάγκη.
Παιδεύτηκα αρκετά για το πως θα τα έκανα κουτάκια, απόπειρες αρκετές
για πριγκίπισσες





τύπου βάζου για βούτυρο γάλακτος




Και φυσικά η διπλή η οποία δόθηκε σαν δώρο στο Instagram και στο facebook!


Η επόμενη απόπειρα θα περιέχει και χρώμα για ένα υπέροχο lip balm.

Πως σας φαίνεται η ιδέα μου για να αξιοποιήσω τα καπάκια από τα μπουκάλια νερού?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.