Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Σημειωματάριο Με Όνομα _ a special notebook with embroidery name kanji

Συνέχισα τις προσπάθειες για θήκη κινητού (δείτε εδώ τις πρώτες) με μια απόπειρα με τζιν .
Ήταν τόσο όμορφη που δεν μου πήγαινε να την πετάξω μιας και δεν μου εφάρμοζε καλά και έπρεπε να ξαναπροσπαθήσω.... Είχα και αυτό το υπέροχο χρωματιστό λάστιχο που είχα βάλει και του πήγαινε τόσοοοο πολύ.... Αποφάσισα λοιπόν να το κάνω σημειωματάριο! Είχα και την πρώτη μου απόπειρα να κεντήσω kanji που και αυτά δεν ήθελα να τα πετάξω και αυτό ήταν.







Έβαλα και την τσαχπινιά μου φυσικά με λίγη λευκή μπογιά που πάει με το τζιν και ΈΤΟΙΜΗ!
 

Και μερικά παρασκήνια


Πως σας φαίνεται?
Εδώ θα δείτε τις πρώτες μου απόπειρες, άλλα μπλοκ και εδώ την θήκη που κυκλοφορώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.